fredag 23 december 2016

Uppesittare och semesterstängt


Efter en kvarts promenad fram och tillbaka till den välkända "gröna skylten"-butiken och tungt hemsläp tänker jag nu ta ledigt från i vart fall bloggen. Ikväll blir det lite mys framför TVn med Bingolott. Det har nästan blivit tradition trots att jag aldrig spelar bingo annars och aldrig vunnit någon uppesittarkväll heller.

Förtäring blir skinksmörgås, lagersallad och hemgjord julsangria. Det blir premiär för sangrian som jag aldrig gjort förut. Annars är just sangria för mig förknippad med sol och utlandsvistelse.

Som en liten "julklapp" delar jag med mig av recepten på båda och önskar er alla en riktigt GOD JUL och ett kommande GOTT NYTT ÅR!





..och här min alldeles egna grandesign. Kram till alla, nu ses vi inte här förrän år 2017!

PS. Visst hade det väl varit fint med lite snö vid min entre och runt DS


1 kommentar:

  1. Hej Yvonne. Kul att du har börjat blogga igen. Saknade din gamla. Nu vet jag var jag ska kika in. God fortsättning och kram.

    SvaraRadera